torsdag 1. desember 2011

Helgens tropper

Lørdag 1030 på Kadettangen mot Bærum
Fred S/Lars, JW, Jon, Erling, Ludvig, Fred E, Pål, Sig D, Jostein, Johan, Magnus, JH

Søndag 1400 på Rud kunstgress mot Hauger
Lars, William, Fred E, Henrik, Erling, Magnus, Pål, Mikkel, Filip, Herman, Nic, Jostein, JH

Oppmøte 45 min før kampstart på kampsted.


Fredrik S: Jeg så du skrev at du ikke kan spille lørdag. Vi avtaler det på treningen fredag. Det kan være jeg ber deg spille Bærumskampen, og har derfor satt deg opp der. Kan evt spille 2001 etterpå

Lars: Du skrev du var klar til denne helgen. Da regner jeg med du kommer på trening i morgen. Vi avtaler da hvordan helgen din blir.

1 kommentar:

  1. Jeg har fått terminliste for bandy og vi spiller kamper hver mandag. Jeg kommer derfor ikke på mandagstreningen i en periode. Fred e

    SvarSlett