torsdag 3. november 2011

Tropper til kampene

Lørdag:
Jon, Johannes, Eivind, Axel, Henrik, Fred E, Erling, Mikkel, Oskar, Sig H, Haakon, Sig D, Pål, Snorre, Johan, Magnus, William, JW (Jacob), Filip, Jostein, JH (Jakob).
3 stk bytter på å spille keeper i denne kampen.

Søndag:
Sig H (keeper), Johannes, Eivind, Axel, Henrik, Fred E, Haakon, Sig D, Pål, Snorre, Magnus, Filip, Jostein, Oskar, Jakob H

PS: Når jeg legger ut tropper har jeg som regel satt opp laget på papiret først, og da er alltid alle med. Men når de lagene skal listes opp her, har det skjedd før at et navn eller to har glippet. Hver kamphelg vil alltid alle spille minst én kamp. Si derfor alltid fra dersom du brått ikke står i noen av troppene.

7 kommentarer:

  1. Hei, jeg kommer kanskje litt senere i morgen på trening. Skal i opraen med klassen.
    Jon

    SvarSlett
  2. jeg er syk så jeg kommer ikke på treningen i dag.

    SvarSlett
  3. Eivind og Haakon har glemt husnøkler, og kommer ikke på treningen i dag pga manglende treningstøy.

    SvarSlett
  4. når skal vi møte opp på ullern banen. Jon

    SvarSlett
  5. Magne - Johan kom ikke på trening idag pga en del omstendigheter, og vi glemte å si i fra. Beklager dette. Ole

    SvarSlett
  6. Jon: Oppmøte er alltid direkte på kampsted.

    SvarSlett